torsdag 7 mars 2013

Om att ha roligt.

Hej allesammans!
Jag är ett stort fan av att ha roligt, vem är inte det liksom? Det är kul att få ha roligt på jobbet, det borde alla få ha! Men det är något speciellt med att ha kul, på riktigt, på fritiden med sina vänner. Grymt! Jag längtarlängtarlängtar efter nästa äventyr!

Som här. Det här är så himla typiskt kul.





En så himla typisk kul-kväll med de kuligaste av kula människor. Bilden innehåller liksom allt; stammis-stället, vänner, konstiga poser och en okänd människa som förekommer på ett flertal bilder.

Jajemensan, vad ville jag ha ut av det här då? Ha kul! Så ofta ni kan! Livet går inte i repris osv. Carpe diem!

Simma lugnt, men roligt!
/El Hjorto

2 kommentarer:

  1. KUL!
    Vi har alltid så kul!!! Jag längtar också till nästa äventyr! :D Som det ser ut just nu är jag fortfarande ledig nästa helg, så jag hoppas äventyret blir då! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har ju det! :DDD Åh, hoppas att det håller i sig! Jag är upptagen hela lördagen, men om det går fredag kväll så vore det ju toppen! :D

      Radera