måndag 12 november 2012

Frostigt.

Hejsan!
Förlåt mig för att jag inte uppdaterade igår heller... Jag var hemma hos mams och paps och myste. :)
Idag är jag tillbaka i stan och har spenderat dagen med kära Magda i Birsta där vi handlat julklappar. Åh, så skönt att jag hittade flera stycken! :) Nu återstår bara att slå in dem också. :)

Nu har jag ett par bilder att visa er. :) Imorse var det jättehäftiga ismönster på bilrutorna, kolla in.






I vanlig ordning kan ni klicka på bilderna för att se dem tydligare. :) Jag och mamma tyckte i alla fall att det var häftigt. :)

I övrigt var det som vanligt Body Balance ikväll, och det var lika jobbigt och skönt som det brukar vara. Nu ska jag äta lite onyttigheter och dricka lite te innan jag faktiskt ska sova, trots att jag är ledig imorgon också. Det är skönt att sova. :)

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar