måndag 19 november 2012

Ett stort kliv in i 2010-talet.

Hej allihopa!
Förlåt att jag inte uppdaterade igår, men till mitt försvar hade jag annat för mig. Jag jobbade också, i vanlig ordning. Det jag skulle komma fram till dock, var att jag nu har tagit ett stort kliv in i 2010-talet och blivit med smartphone!!!

Vi trodde inte riktigt att denna dagen skulle komma, och var inte heller i särskilt stort behov av en, men nu har det hänt. Innan har jag haft en slide-Samsung som jag köpte 2007. Tiden går fort, hörrni.
Jag och min kära mamma hoppade på smartphone-tåget tillsammans, och beställde varsin vit Samsung Galaxy S II. Här är min lilla kanin:



Ja. För vilket annat skal skulle jag välja, om inte ett rosa kaninskal? Det kommer även med en rosa fluffig svans på sugpropp, som man kan ploppa på om man vill! :D Hihi! ^^

Ja, men detta betyder att även jag har skaffat Instagram, så ni kan följa mig där om ni vill! Jag heter helt enkelt broderhjort. Logiskt va? ;) Nu ska jag gluffsa i mig ett gäng clementiner, och sedan sova. :( Imorgon ska jag till tandläkaren, håll tummarna (klövarna) för mig!

Simma lugnt!
/El Hjorto Supermoderno

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar