torsdag 8 november 2012

Brääääh.

Hej.
Idag är jag hängig. Den större delen av dagen har dock varit bra; jag vaknade pigg med sovmorgon och drog iväg till jobbet. Det var bara tunn is på rutorna på bilen så det gick snabbt att skrapa bort. Jag hade dessutom på mig mina rosa öronmuffar, så allt kändes finemang. Jobbet gick också bra, förutom en oerhört irriterande detalj på eftermiddagen. Jag glömde att stämpla in igen efter min fikarast, så i praktiken så jobbade jag gratis i flera timmar på eftermiddagen. Det är dock snabbt åtgärdat, lämna en lapp på kontoret osvosv, men ändå! Så sjukt störigt och olikt mig! Det här är andra gången det händer på 5 månader, men ändå... Irriterande! Det gjorde mig på dåligt humör och nu har jag varit hängig hela kvällen. Jag har även under dagen utvecklat en stark träningsvärk från i tisdags. Så.... Nu har den alltså smugit sig på, två dagar senare. I see what you did there, sneaky Mc. Sneakypants.

Nåväl, jag har i alla fall tagit en skön dusch, och sitter nu med rumpan tungt i soffan, så jag mår rätt bra ändå. :) Alltså, är det något som kan dra ner mitt humör så är det när det går dåligt på jobbet. Sjukt vilken arbetsmänniska jag är. Press på sig själv liksom. Men nu får det vara nog om den där struntsaken! Imorgon är det fredag, sedan helg! Hurra, jag ska mysa! Som vanligt alltså.

Tills dess bjuder jag på en mysbild. En härlig bild, då jag är som vanligt: glad och skrattandes.

 
På en trevlig pulktur en härlig vinterdag. :)
 

Nu ska jag och El Robino Melonino se på något på televisionen. På återseende.

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar