onsdag 7 november 2012

Bjussar på en söt bild.

Hejsan!
Idag så har jag haft en bra dag. Jag började dagen med en skön sovmorgon, sedan åt jag frukost länge och bara tog det lugnt i soffan. Vid klockan halv två så träffade jag en vän och fikade, jättemysigt! Jag trotsade dessutom 'stormen' som härjar ute för att komma till henne. :) Det var duktigt, för det blåser verkligen jättemycket! Jag höll på att blåsa bort. :o Efter det så åkte jag hem och jobbade, och nu är jag i stan igen för mer jobb imorgon. Det är körigt att jobba på två olika ställen minsann!

Nu till den söta bilden jag ville bjuda på. Jag ger er Bat burritos!



Gulliga va? :) Små inbäddade fladdermöss! ^^

Nu ska jag snart sova, som sagt jobb imorgon. Dock har jag sovmorgon till kvart över 7! Wohoo!

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar