onsdag 21 november 2012

Bara trött.

Hej allihopa. Idag är jag bara trött. Dagen blev inte alls som jag tänkt mig, och sådant kan göra mig så uttömd på energi. Coachningen blev inte alls som jag tänkt mig, mötet med min nya arbetsgivare blev inte alls som jag tänkt mig, och jobbet på ICA blev heller inte som jag tänkt idag. Uscha, så trött jag blir.

Jag tycker heller inte om att en hel vardagskväll bara försvinner i tomma intet, då jag måste åka rakt ifrån jobbet till sängen, ungefär.

Ni borde allvarligt följa mig på Instagram, dock... Det kan bli intressant det här.

Men nu till en god nyhet! Idag så införskaffade jag mig två färger till i denna vackra kollektion:



Nu har jag även Lemon cream och Pistachio! :D Hurra, detta känns finemang! :)

Nu ska jag snart gå och sova. Imorgon ska jag jobba igen. På det andra stället.

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar