söndag 25 november 2012

Alla tovors moder.

Hej allihopa!
Jaaa, men vi var ju ut igår igen då. Jag beslutade mig för att locka håret, för det är ju fint, eller hur? Ja, precis. Problematiken uppstår ju då man inte gör något åt håret innan man väl går och lägger sig vid sådär 4 på morgonen. Kanske gör man som jag och bara sätter upp håret i en snabb knut och går och lägger sig. Gör inte det, hörrni.

Imorse vaknade jag upp med tovornas tova i håret. Jag skojar inte ens, det var som om kusin Det och en rulle taggtråd hade fått barn. Det var 3 gigantiska tovor som tovat in sig i varandra och bildat ett enda stort skatbo i nackhåret. Det tog en bra stund att reda ut kan jag lova.

Men nu är jag okej. Jag ville bara varsko er om att jag är okej, trots tovornas tova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar