onsdag 3 oktober 2012

Woop woop!

Tveksam rubrik, jag vet. Det spelar ingen roll, för här kommer dagen!
Jag har jobbat förmiddag på butik nummer ett, för att sedan hinna hem till El Robino Melonino för en sen lunch. Därefter vidare hem till mitt andra hem med El Parentesos, och jobb på butik nummer två.

Under kvällen har jag sedan hunnit med att äta godsaker och mat, samt sett på TV. Det är en finemang kväll! Imorgon börjar jag jobba först klockan 12, så jag hinner gott och väl med en helt okej sovmorgon (till ca 8.30 till 9) innan jag beger mig mot stan igen. Så ser det ut, mina vänner små.

Här får ni en bild från 2010-09-28 klockan 14.27, då jag balanserade ute på sjön.



Alldeles snart ska jag sova, för det längtar jag efter. Det ska bli så skönt att lägga sig i sin säng och bara duna loss. ZzzZzzzzZz...

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar