lördag 20 oktober 2012

Spontant.

Hej allihopa!
Idag spontanköpte jag och Robin en ny sängstomme! Egentligen kanske det inte var så himla spontant, eftersom vi tittat ut den för längesedan, men vi hade ändå inte tänkt köpa den just idag. Så blev det ändå. Nu blev det av. Det är sängstommen MALM från IKEA. Såhär ser den ut:



Finemang va? :) Åh, vad roligt det är med inredning, hörrni! De kommer och levererar den hit imorgon, så jag får visa en bild när den är ihopskruvad och allt.

Nu, efter en väldigt god middag bestående av fläskkotletter, ugnsrostade rotsaker och en kall sweet-chilisås, så ska jag bulla upp mig i soffan och äta franska våfflor. Ja, jag erkänner, jag köpte franska våfflor. Ååååh, vad det är gott! Men jag försöker att behärska mig, jag köper det inte så värst ofta.

Åh, en sak till! Jag köpte en tröja idag, med låg rygg! Det är olikt mig, har inga plagg med låg rygg fram tills nu faktiskt. Jag tycker att det fint, elegant liksom, men man vill ju ogärna att BH:n ska synas, eller hur? Och jag vill ju ogärna vara utan BH under? Känner mig ju för bövelen NAKEN!!! Dock upptäckte jag en passande lösning! Jag köpte även två nya BH (BH:ar?), sådana utan knäppning, och den svarta av dem passade finfint under. Ni får se den snart. :)

Nu, mot TV-tittandet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar