onsdag 17 oktober 2012

Onsdag.

OJ, vilken påhittig rubrik!
Idag har varit en skön dag. Jag hade sovmorgon, vaknade och klev upp efter en stunds dragande i sängen vid halv 10. Soft. Sedan tog jag och Robin det lugnt hela förmiddagen. Till slut kom vi ut i världen, och åkte till Skopunkten då Robin skulle på jakt efter ett par schyssta höst/vinterskor. Han kom hem med ett par snygga, varmfodrade kängor. :) Nöjda och glada köpte vi med oss kinamat hem. Den var tyvärr ingen höjdare, jag tror att stackars kocken var stressad. Nåväl.

Telefonen ringde senare på eftermiddagen. Jobbet var inställt idag, för det hade kommit så lite varor. BLÄÄÄ, jag behöver ju jobba! *Andas*. Det är okej, jag överlever, men det är surt. Hoppas det blir ordentligt på söndag istället.
Nu på kvällen har jag suttit och gjort hemläxa från mitt lilla coachningsprogram, och oj vad tid det har tagit! Nu har jag ett permanent penn-märke på min fingertopp.

Till något annat; här är en av mina studentbilder:

Det var på den gamla goda tiden det!
Nu ska jag snart bege mig mot sängen, jag ska bara sno ihop en inbakad fläta först, så att man kanske kan få någon lock i håret också. Det vore trevligt. Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar