fredag 12 oktober 2012

Hejhejhej!

Det blev ingen uppdatering igår. Det var dåligt av mig. Jag genomgår en identitetskris just nu, så jag är en mycket förvirrad hjort. Ska man samla på sig en massa studieskulder och gräva ner sig i studier, eller ska man fortsätta det hopplösa letandet efter det perfekta heltidsjobbet? Ja, jag vet inte. Pressen skjuts som hagelkulor på mig, överallt ifrån. Kul, jättekul att jag får bestämma i fred. Oj oj oj, säger jag bara. Ikväll ska jag i alla fall på ett Zumbapass och försöka svettas. Efter att de bytte instruktör på Zumban så har den blivit lam och helt basic och inte alls jobbig. Jättetråkigt.

Oj, vad dålig stämning det blev här nu... Jag måste pigga upp med någonting. Jag köpte lösgodis för 98 spänn innan jag åkte hem efter coachningen. Ja, så jag har ju en del att tröstäta i alla fall..


Mmm, godis.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar