lördag 6 oktober 2012

Härlig lördag!

Hej alla mina kära hjortar!
Idag har det varit en himla bra lördag! Jag har fått varit på Himlabadet och relaxat under dagen, och ojojoj, det är väl aldrig fel? Nej. Efter det fick man tacos i magen, aldrig heller fel. Sedan följde festligheter som bjöd på många härliga skratt. Nu har jag jäsat ner mig i soffan och ska snart sova, för jag ska jobba imorgon. Först hinner det nog slinka ner lite onyttigheter. MmmMmMHMm, choklad och kakor. Mumz!

Vad ska jag bjuda på för bild idag då? Hm. Här har ni en bild på en bebislama:
Gullig va? :)

Ja, mina damer och herrar, det var tyvärr allt jag hade att erbjuda denna afton. Jag får komma igen nästa vecka, kanske med någon galen idé. Man vet aldrig med hjortar.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar