måndag 1 oktober 2012

Grejer.

Hej allihopa! Idag har det hänt grejer. Följande grejer har hänt:
1. Jobb. Ommöblering av avdelningen. Spännande.
2. Middag. Korv med bröd. Gott, och säkerligen mycket nyttigare än folk påstår. Det är visst mat! Gott!
3. Body Balance nere på gymmet. Åh, jisses. Jag har gjort liknande övningar förut, och gått i yoga flera gånger, så jag hade ganska okej koll på mina lemmar, MEN. Här är vad man gör på Body Balance:



Ja, ni ser ju. Fast nu inser jag att det inte alls ser lika svårt ut på bilderna som det faktiskt är. Ni får helt enkelt prova själva. Se till att inte tippa över och slå er i golvet. Jag lär nog vakna upp med träningsvärk imorgon, så det blir ju spännande.

På tal om det, så ska jag alldeles snart sova, jag ska upp tidigt imorgon också, för att "coachas". Mmmhm, vi får väl se hur det blir. Tjing på er!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar