tisdag 2 oktober 2012

God kväll.

God kväll!
Den här dagen har varit seg och inte särskilt givande. Jag var på coachningskursen, eller vad tusan man ska kalla det, idag. Vi fick se en väldigt bra föreläsning som hette Jag AB. Kolla in den! Därefter var det genomgång av CV och personligt brev och hela den biten. Jag har ju koll på mina, men något nytt tips fick jag, och det var ju bra. Klockan halv 4 fick vi gå hem, så då skyndade jag hem för att hinna äta innan jag skulle ner på gymmet. Idag stod det spinning på schemat. Jag har förresten fortfarande träningsvärk efter igår. Så då vet ni det.

Nu väntar jag på att Svenska Hollywoodfruar ska börja, sedan blir det tråkigt nog sängen. Imorgon väntar jobb klockan 7! Här är en fin bild på en kär kusin:



Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar