torsdag 25 oktober 2012

Fine dining.

Fine dining som man säger, fick det bli ikväll! Hej förresten.
Mina bästigaste föräldrar bjöd mig och Robin på fin middag på Song's Royal kitchen. Vi åt roasted pork med hoisinsås. Det var jättegott! Sedan åt vi friterad glass (!) till efterrätt, men det var inte alls som vi hade tänkt oss. Det var inte varmt, utan det var kallt. Och kall frityrsmet är inte gott alltså. Men, nu har vi provat, och vet tills nästa gång. :)

Vad mer ska jag säga? Jag har ont i kroppen och vill sova. Som vanligt efter jobbet då, hehe. Jag vill i alla fall bjuda på en bild på en fisk! :D



För det piggar upp! Det har förresten varit så himla kallt idag! Egentligen är det inte så kallt, men det har blåst mycket, och då känns det mycket kallare. Jag fick skrapa bilrutorna imorse också. Och det snöade en stund i eftermiddags. Det börjar nalkas vinter på riktigt nu. Det är bara två månader kvar till jul också! Vad mysigt. :)

Nu ska jag värma mig i soffan. Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar