tisdag 9 oktober 2012

Det är svårt att komma på en bra rubrik när Yuki jamar mig i örat...

Hej!
Idag har jag inte så mycket energi att inspirera er från mitt eget fabulösa själv, så därför tänkte jag dela med mig av lite bilder som inspirerar mig. En annan gillar ju känslan i följande bilder.



Jaha, frågor på detta? Neeeej, men vem vill inte känna sig som en ballerina liksom? - Precis. Även ni killar, jag vet att det finns en liten spirande prima ballerina inom er. Låt den komma fram i ljuset, en tisdagskväll sådär.

Nu till något annat. Idag när jag var i den lokala blomsterbutiken här, 100 meter bort, för att handla en vacker bukett till min bästaste mormor som fyller år idag (!) så insåg jag tyvärr att de hade en massa fina smycken jag kände att jag ville lägga vantarna på. Det lutar nu åt att jag återkommer imorgon för att... Lägga lovarna på dem. De var inte superbilliga direkt. Eller, det beror väl på vad man jämför med, men allvarligt talat, 95 kronor för ett armband? Det är inga ädelstenar vi snackar om direkt. Nu tycker jag nog att vi får sansa oss lite här.
Nu tittar jag på Svenska Hollywoodfruar, och kan ju inte annat än att fascineras av Gunilla Persson? Man vet aldrig var man har den kvinnan alltså. Ojojoj. Min nya favorit är helt klart Margareta! Hon har ju huvudet på skaft! Åh, henne skulle jag vilja träffa. Margareta, om du läser det här; jag är en ascool brud med fötterna på jorden som tycker att du är en riktigt reko människa. Säg åt dina people att kontakta mina people så fixar vi något. Okej, coolt. Bye.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar