lördag 29 september 2012

Såsom alla lördagar borde vara.

God kväll! Det blir en sen uppdatering om dagen. Jag ska berätta varför.

Jag masade mig ur sängen strax efter klockan 8 imorse, då jag skulle infinna mig hemma hos mamma och pappa på förmiddagen. Detta var svårt för mig, då jag nästan dygnat igår. Igår klev jag upp strax efter klockan 5 på morgonen, jag börjar som bekant klockan 7. Efter jobbet var det ju zumba-dags, och efter zumban var det bara att skyndaskynda sig hem, duscha, och göra sig klar inför festligheter! Go'middag på Jack's bar och därefter födelsedagsfest. Jag och min käre Robin gick och lade oss klockan 3. Ja, ca 22 timmars vaket dygn då. Härligt. Sedan upp 5 timmar senare. Ja, ni kan nog förstå att jag var lite trött. Det gick bra dock, och jag och mamma har varit på Loppisar idag. Jag har fått två vackra ljusstakar á la Florence Nightingale.

När vi kom hem igen så hämtade jag mitt täcke och kudde och lade mig i soffan för en välbehövlig tupplur. Det var himla skönt hörrni! Sedan dess har jag hunnit äta middag, sett på TV, läst flera kapitel i "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" och nu sitter jag här.

Det har varit en mycket behaglig lördag! Jag hoppas att ni har simmat lugnt.

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar