torsdag 20 september 2012

Kanske den bästa videon någonsin.

God kväll!
Nu tycker jag att vi tar en trip down Memory Lane, som man säger i Amerikat. Eftersom ni gillade min lilla video igår, så kommer här en till! Vi blickar bakåt till år 2009, då jag och mina kära klasskamrater beslutade oss för att göra en Sundsvallsguide, på skånska. Tycker ni inte att vi pratar snygg skånska? Felfritt, om ni frågar mig. Jag måste dock tillägga att denna film spelades in under icke-nyktra förhållanden.


Här kan ni se videon på Youtube, då det bara laggade och krånglade när jag försökte ladda upp den direkt i bloggen.
Den får tyvärr ett abrubt slut då minneskortet på kameran fylldes, men jag tycker ändå att det är en mäkta fin film. Om SVT får nys om detta så är det bara att höra av er. Jag väntar ert samtal.

Känner ni ens igen mig? Tveksamt. Ungdomen, hörrni. Vilken grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar