måndag 24 september 2012

En gediget mysig måndag.

Hej allihopa!
Idag har jag myst. Imorse så planterade jag och min kära mamma om blommor i krukor. Dags att flytta in blommorna för vintern nu. Snön kan komma när som helst. Det var is på bilrutorna imorse. Brr! Under dagen åkte jag tillbaka till stan, och sent på eftermiddagen kom jag och Robin iväg till affären och handlade mat. Middagen åt vi vid klockan åtta, och nu sitter jag här med en ansiktsmask med mint-lukt (smak?). Jag misstänker att det kan vara ren tandkräm. Ja, de kan sälja vad som helst, hörrni. Jag köpte dock inte denna ansiktsmask, utan jag fick med den gratis med ett paket kvinnoprodukter. Ja. Gratis-ansiktsmasker=tandkräm? Vet ej.



Här är en bild från två dagar sedan. Tycker att den är så typiskt mig. Som man säger.

Nu ska jag återgå till Breaking News och strax ta bort denna tandkräm från huden.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar