fredag 21 september 2012

Dagens Lista.

God morgon!
Nu är det dags att börja dagen med en Dagens Lista, tycker jag! Idag vill jag sprida "aaaaw!" genom att lista de 5 sötaste bebisdjuren ever! (Notera att jag tycker att alla djur är söta, detta är bara ett axplock. Men jag kan ju inte göra listan hur lång som helst.)

Då börjar vi! Här har ni 5 jäkligt söta djurbebisar!

                                                     Plats nummer 5: Bebiskameleont!
Titta bara vad de är små!!! Får plats på fingertoppen, aaaaah! Kolla på de små små små minifötterna, aaaaah!


Plats nummer 4: Bebisanka!

Titta bara vad den är fluffig och gul! Aaah! Näbben!!!


Plats nummer 3: Bebishjortdjur!

Titta bara på denna prickiga gullnos! Öronen, aaaah!


                                                         Plats nummer 2: Bebiskatt!
En gedigen klassiker! Aaaaah, tassar, ögon, morrhår, aaaah!!! Bus!

Plats nummer 1: Bebissengångare!

Aaaaaah! Den är som en.... Aaaaah, jag vet inte ens vad jag ska säga! Klor, nos, fluffifluff!

Sådär, nu har jag förgyllt er morgon. Hoppas ni får en fin dag! 8D

Simma lugnt!
/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar