måndag 14 maj 2012

Ett stycke brobygge.

Hej!
För det första; det blev ingen sjöjungfrubikini. Jag tyckte att jag fick för lång överkropp av den. Det såg lite konstigt ut, tyckte jag.

För det andra så gick jag ut en snabbis för en stund sedan och dokumenterade brobygget som håller på för fulla muggar. Det grävs och byggs och skapar kaos i trafiken. Det ska bli spännande att se hur det blir när det är klart. :) Här är en av bilderna jag tog idag, med en liten Copyright-tag på. Jag gillar ju verkligen inte att ha sådana på bilder, det stör så himla mycket. Dock så kan det ju vara väldigt bra att ha, för det är ju faktiskt bara min bild. Därför ska jag eventuellt börja med det.

(Klicka på bilden för att göra den större.)


Vad tycker ni, stör den helheten eller är det helt okej?

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar