måndag 16 april 2012

"Slingbacks".

Hej min kära vänner!
Jag har ett ganska nyfunnet intresse för skomodellen "slingbacks". Det är mycket tamt uttryck, enligt mig, men modellen är fin. Det som "slingbacks" innebär är alltså ett par pumps, med en öppen häl och en remsa runt hälen.

Här är ett par fina såkallade "slingbacks" från Dinsko. Mycket fina!




De är inte speciellt höga heller, klacken är 9 cm. Jag har letat efter ett par pumps som inte är så våldsamt höga, utan istället ganska bekväma. Ett par högklackade skor man kan ha till vardags helt enkelt. En annan har ju inte direkt råd med några Jeffrey Campbell Lita-skor direkt...

Jag spanade i alla fall in dessa på Dinsko, och de passade bra osv, så det blir eventuellt ett återbesök efter den 25:e, om man säger. Jag ber också om ursäkt för alla citationstecken, men namnet är bara så löjligt. Jag vill att ni ska veta att jag inte tycker om dessa löjliga namn på produkter.

Just det, dessa skor kostar 549 kronor, alltså betydligt billigare än Mr. JC. Nåväl.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar